עורך דין הוצאה לפועל למענך

עורך דין הוצאה לפועל הוא הכינוי השגור בפי אילו המחפשים ייעוץ משפטי בענייני הוצאה לפועל. חייבים אשר נקלעו לקשיים כלכליים ועומדים בפני נושים התובעים את כספם באמצעות איומים ופתיחת תיקים בהוצאה לפועל.

במידה ואתם בהגדרת חייבים, חשוב שתדעו שישנם פתרונות בדמות איחוד תיקים בלשכת ההוצאה לפועל, עיקוב הליכים, הוכחת יכולת ואחרים באמצעותם ניתן להקל עליכם ולאפשר לכם, ככל הניתן, לממש את הזכויות הניתנות לכם על פי החוק.

על פניו, כל חייב חושב שהוא יודע את האפשרויות העומדות בפניו. אולם מניסיון מדובר בידע חלקי, חסר, אשר אינו מכיל את כל ההנחיות בחוק. חשוב שתדעו שפעמים רבות שישנה דרך. עורך דין המומחה בתחום ההוצאה לפועל, בעל ניסיון של שנים מכיר את כל הדרכים האפשרויות ועל כן, הפתרון הטבעי ביותר עבורכם יהיה לפנות אליהם ולזכות בראייה מקיפה של כל האלטרנטיבות, הסיכונים והסיכויים לזכותכם, בכל דרך שתפעלו.

תחומי פעילות עורך דין בתחום ההוצאה לפועל

  1. הליך איחוד תיקים
  2. הגשת בקשה לפשיטת רגל
  3. אפשרויות לבעלי חשבון מוגבל
  4. ייעוץ ואלטרנטיבות לעניין צ'קים חוזרים
  5. עריכת מסמכים ובקשה להכרזת החייב כמוגבל אמצעים
  6. ייעוץ ופתרונות בנושאי כינוס נכסים ספציפיים

באתר GoPro תמצאו עורכי דין המפרסמים באמצעות ערוצי השיווק השונים, בינם גם עורכי דין הוצאה לפועל. בעלי המקצוע באתר מדורגים על פי המלצות הגולשים כך שלבטח תוכלו למצוא עורך דין הוצאה לפועל אשר אתר יכולים לסמוך עליו, על סמך ניסיון והמלצות חייבים שפנו ונענו בחוכמה.

בנוסף, עומדים לרשותכם מאגרי ידע בתחום הדינים וכן מערכת שאלות ותשובות בפורום עורכי דין בה תוכלו להפנות אל המומחים המפרסמים באתר כל שאלה ולהענות ישירות. ובחינם, גם בתחום ההוצאה לפועל.

מאחלים לכם שתחיו את חייכם בשקט ובבטחה