מקדם אתרים מוסמך או בעל ניסיון?

כאשר חברה מחפשת, כחלק מדרישות התפקיד, מקדם אתרים מוסמך היא עושה זאת לרוב מתוך הכרה של הקורסים וההשתלמויות הניתנים בתחום קידום האתרים ושיווק בארץ. היות ותחום קידום האתרים הוא תחום פרוץ למדי, דהיינו, חברות ומקדמי אתרים הפועלים כעצמאיים פועלים על פי שיקול דעתם ללא תוואי ואסטרטגיה מוגדרת ועל כן חברות רבות מחפשות לדעת כי מקדמי האתרים אשר בחרו לתפקיד פועלים באסטרטגיות קידום דומות לשלהם.

אין תחליף ליכולת וניסיון

אולם למעשה, אם היו החברות משכילות לעשות, היו מעדיפות דווקא מקדם אתרים בעל ניסיון ייחודי בתחום בו הן עצמן אינן כה חזקות.
מקדם אתרים הנוקט באסטרטגיית שיווק מאמרים יחודיים, להשגת קישורים חד צדדיים איכותיים, אינו פועל באסטרטגיה עליה הרחיבו בקורס, אולם אם הוא מצליח במיוחד במעשיו יוכל להביא לתוצאות של ממש וללמד את עמיתיו אסטרטגית שיווק יעילה אשר תקדם את החברה כולה.

קידום האתר לאורך זמן

מקדם אתרים טוב יביא לשיפור התוצאות בצורה הדרגתית וזהירה לאורך זמן. ישנם טקטיקות "פופולאריות" שונות הבאות והולכות, חלקן מוגדרות בתחום האפור, אולם קידום אתרים איכותי יפעל רק בשיטות אשר אינן מסכנות את אתרכם בטווח הארוך, גם אם הם לכאורה מביאות תוצאות בטווח הקצר.

זכרו שבמקרה של קידום אתרים חשוב לזכור את המטרה הסופית – שיווק באינטרנט- הבאת כניסות ממוקדות לאתר בכל דרך והפיכת הלקוח הפוטנציאלי  ללקוח אמיתי בכל דרך. בראיית מטרה זו הדברים החשובים ביותר בבחינת מקדם אתרים מוסמך, הן אם מדובר במקדם עצמאי או מנהל פרויקט קידום אתרכם- על פי הגדרת החברה, חשוב לבחון קודם כל

  • ניסיון- (לא בשנים אלה ניסיון והצלחה ארוכת טווח בקידום אתרים – תלוי תחרות ותחום)
  • מקדם אתרים אוטודידקט- תחליף אמיתי ונכון יותר להיות המקדם בוגר קורס כזה או אחר
  • זמינות, שירות ואדיבות