מעוניינים להכיר בעלי מקצוע מומלצים?

בעלי מקצוע מומלצים וטובים אלו אנשים המוכנים לעזור ולפגוש אתכם- לקוחות מרוצים.

המוטו שלנו הוא לאפשר לכם להפגש.

השיטה שלנו

דירוג בעלי המקצוע באתר מבוסס על ההמלצות אשר תספקו  לכל בעל מקצוע. רק כך תדעו להפריד באמת בין מקצוענים לאחרים.

  • מחפשים מורה פרטי?
  • מעוניינים לפתוח בדיאטה ומחפשים דיאטנית צמודה?
  • ליצן ליום ההולדת של הבן או הבת?
  • חייבים לעשות שיפוצים בבית?

כאן תפגשו את בעלי המקצוע האלו ואחרים.

פשוט הקישו את מבוקשכם בחיפוש למעלה, בחרו אזור מגורים ותוכלו למצוא את בעל המקצוע הרצוי בקטגוריה שבחרתם.

בנוסף תוכלו לצפות בהמלצות לקוחות אשר נעזרו בו ויצאו מרוצים.

אנו בטוחים כי תמצאו כאן מגוון אנשי מקצוע מיומנים ותוכלו ליהנות ממגוון המבצעים, ההנחות והאיכויות אותם יספקו לכם אנשי המקצוע – נותני השירות.

עדיין כאן? היכנסו עכשיו אל מערכת החיפוש לבעלי מקצוע וחפשו את שם העיסוק או שם המקצוע של בעל המקצוע הנדרש. מערכת האיתור באתר תאתר ותדרג את בעלי המקצוע שחיפשתם מהמומלץ יותר לפחות, במידה כמובן, שישנם מפרסמים בתחום שבחרתם.
פשוט וקל.

אתר Go Pro מציע שירותים מתקדמים הניתנים חינם. כך לדוגמה תוכלו לראשונה לכתוב לנו, בעלי המקצוע המפרסמים באתר, לשאול שאלות ולהיענות באתר במסגרת הפורומים המקצועיים בכל תחום.
אצלנו תמצאו מגוון פורומים בתחומים שונים וספציפיים וכמו כן פורום בעלי מקצוע כללי בו תוכלו לבקש ולקבל עזרה בכל תחום.

המלצות והדרכות מצד אנשי מקצוע איכותיים

לא כל תקלה או בעיה דורשת את טיפולו של בעל מקצוע. לעתים ייעוץ בנושא טיפול, תחזוקה והכנה מקדימה ימנעו מאיתנו תשלום עבור עלויות גבוהות ומיותרות.
בפורומים המקצועיים באתר תמצאו עזרה ויעוץ חינם מאת בעלי מקצוע המוכיחים לנו, שוב ושוב, כי כל רצונם הוא לעזור ולספק לנו את השירות הטוב ביותר שניתן. הסיבה לשמה הם עושים זאת היא כי הם יודעים כי לקוחות חוזרים הם לקוחות מרוצים ומבחינתם אין דרך טובה יותר מלזכות באמינות.

אנו מאמינים במתן הזדמנות שווה לכל בעלי המקצוע המעוניינים בפרסום. על כן, אנו מזמינים כל איש מקצוע לפרסם באתר אבל מבטיחים כי לא כל אחד יופיע אלה רק הטובים ביותר בראיית מקבלי השירות – אתם.

בעלי מקצוע? הפרסום חינם

כאן תוכלו לפרסם מבצעים חדשים ולעדכן על מתן הטבות. בנו לכם שם ועזרו לתת עצה טובה בפורום המתאים כך שגם אתם תקבלו המלצות ותופיעו בראש תוצאות החיפוש בתחומכם. פרסום בעלי מקצוע הוא חינם.

פרסום כתבות מקוריות

בעלי מקצוע אשר מעוניינים לפרסם כתבות מקוריות וחדשניות יוכלו לעשות זאת באתר. פרסום כתבות חדשניות עוזר לבעלי המקצוע למצב את עצמם בחזית התחום המקצועי בו הם עוסקים ולקבל קרדיט על כך.

רוצים לקבל חשיפה רחבה לקהל לקוחות עצום ורב? רוצים להיות בין בעלי המקצוע המובילים בארץ? זה הזמן לפתוח חשבון ולהראות לכולם כי אתם יכולים.