חתונה מרהיבה עוברת בבחירת קייטרינג מומלץ לחתונה

כיצד לבחור קייטרינג לחתונה? הטיפים וההמלצות שלא תרצו לפספס!

מבעל חברת קייטרינג לחתונות עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה…

 

תוכן עניינים

מה חשוב לדעת על האוכל שבחרתם?

האוכל בחתונה הוא אלמנט מרכזי. כמה דברים שכדאי לדעת כוללים את רמת האיכות, מתי הוא מוכן? לא משנה צורת ההגשה האם מדובר במנות אשר מוכנות במטבח המקום ולכן הן טריות ורעננות למראה או מדובר במנות (גם שמדובר בתוספות) שחוממו והונחו על הצלחות? כמו כן, חשוב להבין וזה דבר אשר חברת קייטרינג לחתונות מיומנת עושה כבר בשלב השיחה המקדימה וקודם הצעת המחיר לקייטרינג לחתונה מי אוכל מה. כלומר כיצד להתאים את התפריט לדיאטות מיוחדות, וכיצד האוכל בכלל מתאים לסגנון האירוע. למשל, אם מדובר באירוע לצעירים, ייתכן ובופה יהיה סגנון כדאי, גם מבחינת המחיר. מצד שני, כשהאורחים בחתונה מבוגרים יותר- הגשה לשולחנות או השירות הקלאסי, יותר רווחים.

האם ניסיון הקייטרינג עם חתונות דווקא חשוב בבחירה?

ניסיון הקייטרינג יכול להיות שיקול מרכזי. קייטרינג בעל ניסיון מביא איתו מיומנות, הבנה של הצרכים שלכם, וידע מאירועים דומים. ישנו קייטרינג שיש לו ניסיון רב אך ישנו קייטרינג שיש לו ניסיון בלעדי עם חתונות ויש הבדל גדול בינהם. הרי קייטרינג שעוסק בעיקר באירועים קטנים וביתיים, במאכלים עממיים, למשל לשבת חתן או אזכרות לא ממש מתאים לאירוע כמו חתונה. אין זה אומר שאין קייטרינג שיש לו ניסיון בחתונות כמו גם באירועים פרטיים אחרים אלא שאם לקייטרינג ניסיון רב ומיוחד לחתונות- זה הבדל גדול וכנראה גם ישתקף בהמלצות (ובמחיר ובצדק)

כיצד לבדוק את איכות הקייטרינג לחתונה שלכם?

בדיקת איכות נעשית החל משיחת הטלפון הראשונית- המענה הראשוני של הקייטרינג ניתן ועד בחינת חוות דעת ושיחות עם לקוחות קודמים (המלצות). אל תהססו לבקש לראות תמונות או להיות נוכחים באירוע דוגמה.

בואו נבדוק כל דבר לגופו.

שיחת הטלפון הראשונית עם הקייטרינג המועמד לשרת אתכם בחתונה:

כבר כאן ישנן כמה נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון ומהוות סנן ראשוני בבחינת מספר חברות קייטרינג לחתונה שלכם:

  • האם המענה הראשוני מהיר? אומנם אין חובה שיהיה מענה אנושי, מטעם החברה עצמה שירות הודעות אנושי מקובל בכל חברה מצליחה שמנטרת את הפניות ועונה לכל אחד בזמן המתאים ביותר אך האם ישנה חזרה מהירה אלי ללקוח? חשוב שהחזרה תהיה עוד באותו היום ובוודאי שלא בשעות הערב המאוחרות. שיחות שהתקבלו בשעות הערב יענו למחרת בבוקר
  • עד כמה המענה האנושי אדיב? האם אנשי השירות אשר מטפלים בבקשתכם מקשיבים לכם? נראה שהם רוצים לעזור?
  • עד כמה המענה קשוב ומקצועי? האם שואלים אתכם את השאלות הנכונות? האם מסבירים לכם מדוע שואלים, האם נראה שמתאימים לכם הצעה בהתאמה אישית או שמלבישים לכם חבילה גנרית?

המלצות מתחתנים

האם לחברת הקייטרינג המועמדת לשרת אתכם בחתונה שלכם ישנם המלצות ממספר מתחתנים רב? קראו את ההמלצות, בחנו אם אתם מתחברים לסגנון הכתיבה של הממליץ או ממליצה. בדקו האם ההמלצות מגיעים מהזוג עצמו ולא מצד שלישי הקשור באירוע. אחרי הכל הזוג המחותן, מעריך טוב מאחרים את האירוע שנחגג עבורו וקשוב, לאחר דבר, יותר מכולם להערות ותשבחות האורחים. ועוד כמה המלצות בעניין הזה:

  • האם מדובר בהמלצות חיצוניות לאתר הקייטרינג לחתונה שניתן לאמת? קל מאוד להציג המלצות בפונט האתר, תחת מעטה אנונימיות שעשוי להיות מפוברק. יש הבדל גדול אם ההמלצות הן מאתר חתונות כמו אתר מתחתנים, mit4mit.co.il או wedreviews.co.il, שחובה שחברת קייטרינג המתמחה באירועי חתונה תופיע, לפחות באחד מהם עם המלצות מצוינות לקייטרינג לחתונה. פחות משנה אם מדובר בקייטרינג לחתונה קטנה או קייטרינג לחתונה גדולה, קייטרינג בשרי לחתונה או קייטרינג טבעוני לחתונה למרות שבהחלט כדאי לבדוק שישנה המלצה (ולפחות אחת) להפקה המבוקשת לחתונה.

איך לוודא שהאורחים מרוצים מהאירוע?

שביעות רצון האורחים היא חיונית. כדאי לדעת מראש על דיאטות או העדפות מיוחדות, ולוודא שהקייטרינג מספק את הצרכים האלו קודם להצעת המחיר. הצעת מחיר של קייטרינג לחתונה חייבת לקחת בחשבון את ההעדפות המיוחדות של האורחים שלכם וקייטרינג מומלץ לחתונה. מודע לזה ויציע לכם פתרון לכך מבעוד מועד

טעימות לפני החתונה – אסור לוותר עליהם!

טעימות לפני החתונה יכולות להיות דרך נהדרת לוודא את איכות האוכל ולבחור את התפריט המתאים. זה נותן יתרון לקייטרינג וגם לכם, שיעזור לכם להבין את הטעמים שלכם. ברור שבאירוע טעימות כדאי שתאהבו את עיקר המנות שאחרת הקייטרינג הספציפי שמגיש לכם את הטעימות לחתונה, אינו ההתאמה הטובה ביותר עבורכם. כמו כן, קייטרינג אשר מסרב, דוחה את אירוע הטעימות שנקבע מראש, בוודאי אם זה ברגע האחרון או מלכתחילה, לא מציע כזה- זה לא הקייטרינג שתרצו לבחור לחתונה שלכם!

האם חברת הקייטרינג עוסקת גם באירועים אחרים?

חברות קייטרינג שונות יכולות להיות מתמחות באירועים שונים. בחירת קייטרינג שמתמחה גם באירועים אחרים יכולה להוסיף ערך וניסיון לחתונה שלכם אך אין ספק שחברה שיש לה ניסיון עם חתונות בלבד מספקת יתרון עצום. יש כאן שיקול של עלות לתועלת והתאמה לשלל קריטריונים שונים כפי שהצגתי כאן לעיל. בסופו של דבר מדובר במכלול של קריטריונים וכמו שלוקחים החלטה חשובה כדאי לשים הכל על הדף, לתת לכל דבר משקל ורק אז לבחור. יתכן שסעיף זה- אם זו חברת קייטרינג לחתונות או לאירועים פרטיים לרבות חתונה, לא יקבל משקל גדול בבחירה הסופית כי בקריטריונים אחרים חברה מסוימת, שאינה מתמחה דווקא בחתונות, תנצח ובגדול

כמה עולה קייטרינג לאירוע כמו חתונה?

עלות הקייטרינג או "מחיר קייטרינג לחתונה" תלויה במגוון גורמים כמו סוג האוכל, כמות האורחים, וכמובן קריטריונים ספציפיים לקייטרינג עצמו, כפי שהצגנו לעיל. אסור להסתמך על השוואת מחירים לקייטרינג לחתונה על בסיס המחיר בלבד. חשוב לבדוק ניסיון ותמורה. כמו כן, מחיר לעולם אינו סופי ואפשר לשבת למשא ומתן, לבדוק איך ניתן להוזיל עלויות. אולי ישנם דברים שבכלל תוכלו לוותר עליהם. ודיון בתקציב עם הקייטרינג יכולים לעזור בהבנת העלות הסופית.

בוחרים קייטרינג לחתונה – סיכום

כפי שראיתם, ישנם שיקולים רבים, תמצאו שלכם ישנם שיקולים נוספים שטרם העלינו כאן, שיקולים שאולי אינם נפוצים- זה בסדר גמור. חברת קייטרינג לחתונות מעולה יודעת קודם כל להקשיב ולא לפסול אף בקשה אחרי הכל קייטרינג לחתונה קטנה כגדולה זהו קייטרינג משובח ויקר בהשוואה לשירותי קייטרינג אחרים, וזה צריך להיות כך, בדיוק מסיבה זו.

פוסט אורח זה מאת מאור, מבעלי קייטרינג מרלו- קייטרינג לחתונות גורמה כשר למהדרין המתמחה בהפקת חתונות.

אם השכלתם המידע שקראתם והוא שימש אתכם אתם מוזמנים לפנות למאור ולקבל הצעה בהתאמה אישית לחתונה שלכם