בעלי מקצוע מומלצים בארץ

כולנו יודעים איזה שינוי גדול עשה האינטרנט בחיינו, גם בנושא ניצול שעות הפנאי וגם בניהול המטלות השוטפות השונות ותחזוקת הבית. בשלהי שנת 2009 מתפרסמים סקרים אוביקטיביים המגלים שיותר ויותר בני אדם מחפשים בעלי מקצוע במנועי החיפוש באינטרנט. כמובן מטרת העל היא למצוא בעלי מקצוע אמינים, לקבל מספר הצעות מחיר, וכמובן להשוות מחירים עבור העבודה. לאחר שעשינו את זאת נוכל בסוף לבחור באיש מקצוע אמין יעיל וזמין.

במאמר זה תמצאו מידע על:

  • איתור בעלי מקצוע
  • יצירת קשר עם בעלי מקצוע
  • פרסום בעלי מקצוע

ולבסוף תקבלו סיכום לכל הנאמר.

האינטרנט הוא ממש לא רק ספר טלפונים

בעבר הרחוק, אם חיפשנו בעל מקצוע היינו פותחים את מחברת הטלפונים בארונית הטלפון. עם זאת, כיום סביר להניח שמזמן לא בדקתם אם היא במקומה. נכון יהיה לומר שאפילו במידה וכבר עלתה מחשבה זו בדעתכם, הרי שמייד הגעתם למסקנה שחבל לכם על הזמן ובטח שעל הכסף אשר תצטרכו לשלם בעד השיחה.

בזמנים מודרנים, לכל חברה גדולה כקטנה ישנו לפחות מספר חינם אחד ולעיתים מספר מקוצר. אתר אינטרנט? זה "Must". מסיבה זו, מה שרובנו נעדיף לעשות הוא לאתר בעלי מקצוע מומלצים באינטרנט כלומר אתרים ופורטלים בתחום בעלי המקצוע המציגים רשומות אנשי מקצוע בסיווגים שחיפשנו.

יצירת קשר עם בעלי המקצוע

לאחר שמצאנו בקלות מספר פורטלים בנידון אנו נכנסים אליהם וממלאים את הפרטים הרלוונטיים ליצירת הקשר. כל מה שנותר הוא לחכות לשיחת הטלפון. לפי הסקרים נמצא כי לקוחות פוטנציאליים לא יסתפקו באתר אחד כי אם ימלאו את פרטי ההתקשרות במספר אתרים, רק על מנת לוודא שהחזרה אליהם תהיה מהירה. המנוסים מבניהם אף מגדילים לעשות ופונים לפורטל גדול ומוכר בתחום בעלי מקצוע. בדרך זו, באמצעות בקשת הצעת מחיר יכולים הם להגיע מיד אל מקבץ איכותי של אנשי מקצוע אשר מעוניינים לודאי בעבודה. כל זאת כאמור- באמצעות מילוי טופס יצירת קשר בודד וללא טרחה רבה. אתר MyPrice לצורך הדוגמא הוא אתר המציע שירות זה ממש. זהו אתר המופיע בחיפושים עבור הצעות מחיר בתחומים מקצועיים שונים ומאפשר לנו לקבל הצעות מחיר ממספר בעלי מקצוע כאמור.

אתרים רבים בתחום איתור ופרסום בעלי מקצוע

ישנם פורטלים רבים שכל תכליתם היא איתור בעלי מקצוע. לאחרונה אתרים אלו צצים בכל עבר וברור לכולם מדוע- אין אדם אשר לא מכיר בחשיבות שירות מהיר, זמין ובשורה התחתונה – מקצועי. כל צרכן ישראלי מחפש אמינות ומקצועיות מעל הכל ובמידה ואכן יקבל הוכחה לתכונות אלו הרי שהעסקה בינו לבין איש המקצוע הנבחר חתומה. במאמר לפניכם בכוונתנו לציין מספר אתרים מעניינים ולבחון את ההצעה השיווקית היא "ההבטחה" הניתנת ללקוח.

  1. Go Pro – אתר או למעשה פורטל קהילתי המאפשר לאתר בעלי מקצוע מומלצים על בסיס תגובות הגולשים – הפורטל חדש ולשם חשיפה מציע פרסום בעלי מקצוע חינם בערוצים שונים ובהחלט מעניינים כגון בלוג אישי, כתבה מקצועית ואף פרסום באמצעות מענה על שאלות הגולשים בפורומים מקצועיים בתחומים שונים ומגוונים.
  2. MyPrice -אתר המספק השוואת מחירים בין בעלי מקצוע.
  3. זולים – אתר המציע סיווגי עסקים רבים בהם ניתן לבחור לקבלת הצעת מחיר ממספר מפרסמים או בעלי עסקים.
  4. מידרג – בין הותיקים בארץ בתחום דרוג אנשי מקצוע לאחר הזמנה וביצוע העבודה – באתר אלפי בעלי מקצוע רשומים ועשרות אלפי דרוגים.

בנוסף לאלו ישנם אתרים רבים נוספים אשר מספקים מידע רב ושימושי על עסקים וסיווגים מקצועיים כללים. למשל תוכלו בנקל לגלות את אתר IPP הגדול – המספק מידע מקיף על עסק ספציפי במסגרת פרסום כרטיס העסק. אתר דפי זהב מציע מדריך עסקים לפי מיקוד גאוגרפי ומאפשר לכל עסק לפתוח כרטיס משודרג בתשלום ולהיות מקודם בסיווגים נבחרים בעלי חשיפה גבוהה באינטרנט.

אתר "אינדקס עסקים .com" (כן בעברית!) מציע לכם דרך קלה ופשוטה להגיע לאותם בעלי עסקים מפרסמים, גם אם שכחתם את שם האתר אותו חיפשתם. אלו כאמור הגדולים. מלבדם קיימים אלי עשרות אם לא מאות אינדקסים לעסקים – לכל אחד יתרון יחודי ושונה ועל כן מומלץ לכם להעזר במספר.

לסיכום, ממש לא משנה אם אתם מחפשים אנשי מקצוע במטרה לעשות השוואת מחירים, לבדוק מחירון לעבודות בתחומים שונים או כל דבר אחר – בכל מקום ובכל חיפוש, האינטרנט מציע לכם פתרונות רבים ושימושיים. זאת בין אם אתם בעלי עסק חדש המחפשים "פרסום בעלי מקצוע חינם" או "פרסום עסק חינם" או מהצד השני של המתרס, לקוחות פוטנציאליים אשר מחפשים את הכלים השונים לאיתור בעלי מקצוע איכותיים ומחירים מצוינים. כלים אשר ודאי יתרמו רבות בתהליך חיפוש בעלי מקצוע מומלצים לכל צורך.