אין תגובות
eiditr40
User offline. Last seen 7 שנים 36 שבועות ago. מנותק
הצטרף: 09/17/2009

כולנו מסובים סביב שולחן החג ואוכלים מן המטעמים שעל השולחן ,

שלא כבכל יום מוגשים.
האם גם אתם משמינים בחגים ואף מסיימים את הארוחות עם עצירות ,

רבים מאיתנו מהססים מה לאכול, מה לא לאכול ומחפשים שיטות נוספות לעבור את החגים בשלום.

תזונה נכונה בחגים היא חשובה לאין שיעור. החגים מתקרבים ומביאים איתם את ארוחות החג מהן חלקנו חוששים. מפגשים משפחתיים רבים שבעצם מהווים תירוץ לעוד ארוחה דשנה ששולחת אותנו הביתה עם בטן מלאה ותחושת כבדות ממנה קשה להתחמק.
בכל חג הרגשתי כי מערכת העיכול עובדת שעות נוספות בעודי מנסה ליהנות משלוות החג.

אני מנסה לאכול פחות אבל זה לא תמיד מספיק.
אספר לכם מה אני עשיתי לשמור על המשקל וגם למנוע עצירות מבוגרים .

לפניכם צרור עצות שליקטתי לעצמי בנושאי תזונה או כיצד ניתן לעבור ברמזור ירוק:

עדשים כתומות, אפונה, הרבתי באכילת ירקות וסיבים תזונתיים.
כידוע הם חיוניים לפעילות תקינה של מערכת העיכול, לטיפול במצבי עצירות מבוגרים.
הם תרמו לי לתחושת השובע ועזרו לי לשמירה על הבריאות. גיליתי כי סיבים תזונתיים

מצויים בקליפות של ירקות ופירות, בקטניות ודגנים מלאים. עוד גיליתי שסיבים

עוזרים לאיזון רמות הסוכר ולכן עוזרים לווסת את התשוקה לפחמימות ולמזונות מתוקים.

גיליתי כי שתייה מרובה של מים עוזרת. אחת הסיבות הנפוצות לעצירות היא
שתייה לא מספקת של מים.

X
Loading