מקדם אתרים מקצועי

עיסוק  זה,  צובר פופולאריות רבה לאחרונה ולפיכך, במקרים מסוימים ניתן אף לומר כי הפך לחלומה הורוד של כל אמא לילד. בעוד שעד לפני כמה שנים הוריך היו שמחים שתצא עורך דין, כיום, מקדם אתרים מקצועי הוא מקצוע ראוי לא פחות.
מקדם אתרים הוא בעל מקצוע העוסק בהבאת הגולשים אל האתר שלך. ואם כבר בגולשים עסקיננו אז חשוב לציין כי עדיף שיהיואלו לא סתם גולשים, אלה גולשים המחפשים בדיוק את מה שבעל האתר מציע כלומר, לקוחות פוטנציאליים.

מקדם אתרים

בעלי עסק?
יותר ויותר גולשים מחפשים אתכם באינטרנט. במקרים רבים, הם פשוט לא יודעים שאתם קיימים היות ואתם לא מופיעים בראש התוצאות. את מה שנדרש מכם אפשר לסכם במשפט אחד קצר וברור: התקדמו למקום בו רואים אתכם יותר ותנו להם את מה שהם מבקשים.

מחפש מקדם אתרים?

ישנם שני סוגי מקדמי אתרים. האחד הוא בעל עסק עצמאי בתחום קידום אתרים והשני, שכיר בחברה לקידום אתרים.

אתר Go Pro הוא האתר הקהילתי הראשון המפגיש לקוחות עם בעלי מקצוע בישראל. האתר מציע לכם לבחון את מקדמי האתרים המפרסמים לפי חוות הדעת. כך תדעו  מי מוערך ומומלץ יותר מאחרים. מקדמי האתרים המפרסמים באתר מוזמנים לפרסם בו מבצעים והטבות ואף להעלות נושאים לדיון באמצעות בלוג אישי. עם זאת, רק המלצות הגולשים יקבעו האם המידע הניתן אמין ומקצועי. המלצה עבור מקדם אתרים מציבה אותו גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש באתר, לבעלי מקצוע בתחומו.

ועם זאת, בחרנו להוסיף ולספק לכם מספר טיפים לבחירת מקדם מקצועי

ישנם כל כך הרבה תשובות לשאלה מהו מקדם אתרים מקצועי שמאמר זה קצר מלהכילם. יחד עם זאת, ברצוננו לספק מספר דגשים חשובים.

לפני שנסביר כיצד לבחון מקדם אתרים טוב חשוב להבין מעט את תהליך הקידום:

 קידום אתרים נכון מסתכם בכמה מילים- בניית אסטרטגיה נכונה לטווח רחוק, ישום , מעקב ושיפור.

  • בניית אסטרטגיה לקידום האתר - בניית אסטרטגיה היא השלב הראשוני והיא אורכת, לרוב, חודש או מעט יותר. בשלב זה נעשה מחקר מילות מפתח, בחינת תחרות, בניית אסטרטגיית קישורים ודרגי הניווט הפנימי בתכני האתר הקיימים. כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח ולטובת הבנת הצרכים ומטרות האתר.
  • ישום בפועל -  היישום מצריך ביצו שינויים נדרשים באתר, פיתוח תכנים מקצועיים ומעניינים,  שיווק האתר גם באמצעות פנייה יזומה אל אתרים הקשורים בתוכנם והצעת ערך. ישנם אפשרויות נפוצות רבות בהם פועלים המשווקים: בלוגים, פורומים מקצועיים בתחום קשור, מאמרים מקצועיים, השגת המלצות ועוד.

    בנוסף לשיטות הקידום המסורתיות האלו מישמים לעיתים גם שיטות קידום מוניטין או\ו שיטות שיווק חברתי. זאת, בהתאם לצורך ספציפי והתאמה לפרופיל העסק. באתר חדש לעומת אתר ותיק, דואגים למשל פחות לעניין השיווק מחוץ לאתר  ומתרכזים בעיקר בבניית האתר . לפחות בחודשים ראשונים.

    בנוסף לאופטימיזצייה למנועי חיפוש לטובת הקידום האורגני עשוי המקדם לספק שירותי קידום ממומן בתוצאות מנועי החיפוש או מדיה אחרת. פעילות זו כוללת עזרה בבניית קמפיין פרסומי נכון וכן פרסום וניהול הקמפיין בשוטף. כל זאת בהתאם לסיכום עם הלקוח, בדיקות חוזרות ונשנות של תוצאות הפרסום הנוכחי, ניתוח של אלו ושיפור ההצעה או איכות הקמפיין.

  • מעקב אחר תוצאות הקידום, ניתוח וישום מחדש - לאחר שמחברים את האתר למערכת ניתוח סטטיסטיקות גלישה, בוחנים באופן שוטף את ההמרות מאלו.

בידקו האם המקדם האתרים שלכם יעיל, על פי התשובות לשאלות הבאות:

 

  1. האם לאחר תקופה של חודשים ספורים נראה גידול הדרגתי בתנועה?
  2. האם ישנם יותר גולשים קבועים?
  3. האם יותר גולשים פונים לדף נוסף? לקבלת מידע בצור קשר? למימוש כל מטרה אחרת אותה הגדרתם באתר?
  4. מהם הביטויים בהם האתר מופיע במיקומים טובים פחות אשר עדיין מביאים לאתר כניסות איכותיות? האם המקדם פועל  לקדם  גם אותם דרך פיתוח ערוצי תוכן מתאימים?
  5. האם המקדם שלכם לומד כל הזמן את השינויים בתחום ומעדכן אתכם על החדשות וההשלכות האפשריות לאתר שלכם?

במידה ואתם רואים כי המקדם שלכם עוזר לכם להגיע להישגים של ממש, לאורך זמן, דבקו בו ותמשיכו לראות תוצאות.

 

נושא חשוב לא פחות הוא שיפור ההמרות באתר. זה ממש לא משנה כמה אנשים יכנסו לאתר, במידה המודל העסקי של האתר לא יעבוד, הקידום לא ישרת את מטרתו. במקרה זה עוסק מקדם האתרים גם באיפיון נכון של אתר חדש או יעוץ לתיקון הקיים לצורך שיפור כמות הפניות כלפי מספר מבקרים קבוע.

ניתוח נכון של תוצאות הקידום עוזר למקדם להבין אם הוא בדרך הנכונה, או האם לא ולפיכך, עליו לתקן. מקדם אתרים  מוצלח יודע, לרוב, מתי הוא טועה וממהר לתקן וללמוד מכך. כל יום צצים רעיונות חדשים וטובים בתחום. מקדם האתרים צריך ללמוד כיצד להטמיע את כל ההמלצות גם אם מדובר בטכנולוגיה חדישה.

תוצאות קידום לאורך זמן

קידום אורגני יעיל במנועי החיפוש אורך זמן. אם ההתקדמות בתוצאות האורגניות של מנוע החיפוש, בעבור ביטוי חיפוש תחרותי, מהירה מאוד, הסיקו מכך שכנראה בשיטה המוטלת בספק. זו עשוייה לחייב אתכם לשאת בתוצאות פחות נעימות כעבור זמן. בקידום נכון רואים תוצאות בזמן קצר, אומנם, אולם לא מדובר דווקא בביטויים התחרותיים ביותר. לאלו בונים ומיישמים אסטרטגית קידום ארוכת טווח.

איכות השרות

מקדם האתרים צריך לדעת כיצד ליצר שיתוף פעולה פורה עם צוות האתר. שיקוף מידע ומתן פידבק חשובים מאוד. הסבר לבעלי האתר ומקבלי החלטות אודות ההמלצות הכרחי לעיתים אולם חשוב שיעשה רק במידה. אחרי הכל מקדם אתרים מקצועי אינו צריך להתמקד בהסבר אודות כל המלצה שניתנת אלה במתן הסבר קצר ומשכנע לצורך, ובקרה על ישומה בפועל.

טיפים חשובים

הסמכה,ניסיון ומקצועיות - חברות לקידום אתרים צצות כל הזמן כמו פטריות בגשם. אם תחפשו "קידום אתרים" בגוגל תוכלו למצוא חברות קידום אתרים רבות מספור. חשוב לבדוק על כן, את המלצות החברה. פנו ללקוחותיה ושאלו.

במידה וידכם אינה משגת לשלם לחברה גדולה לקידום אתרים, תמיד תוכלו לפנות למקדם אתרים עצמאי. אפשרות זו, לעיתים, פחות טובה היות וישנו לא מעט ידע קולקטיבי הנאסף ונבדק על ידי רבים כאשר המקדם עובד בצוות. במקרה של היחיד זה לעיתים מתפספס. אם בחרתם לפנות למקדם אתרים עצמאי שאלו אותו ממי הוא למד וכיצד הוא משלים פערי ידע כיום. ישנם תאוריות רבות לקידום אולם לא כולן טובות ומועילות. עדיף לדעת שמי שמקדם אתכם פועל לפי בסיס נכון. מומלץ לשאול מהי ההסמכה הפורמלית והאם למד במסגרת קורס קידום אתרים.

כיצד לבחון את מקדם האתרים שלכם? הכנסו לקבלת מידע נוסף...

בהצלחה במציאת מקדם אתרים מקצועי.

 

X
Loading