מוצר: המטבח אינו מוצר מדף. החברה המשווקת ומייצרת את המוצר מציעה למעשה מגוון ענק של אפשרויות תכנון. המוצר הסופי מתגבש בתהליך התכנון, בהתאם לצרכי הלקוח, לפי טעמו העיצובי, תחת מגבלות המקום ויכולתו הכלכלית.החברה מייצרת ומשווקת את המטבח- את ארונות המטבח, שאליהם מתווספים מוצרים נלווים מובנים, כדוגמת: מוצרי חשמל, כיריים, ברזים, כיורים ושיש שניתן לרכושם בחברה או בשוק החופשי. החברה מציעה שירותי עיצוב והתאמה ע"י מעצבי הבית כחלק מהמוצר (ללא תשלום נוסף).החברה מעניקה 12 שנות אחריות, הובלה והרכבה, ושירות לאחר הקנייה.
מקום: לטופז מטבחים רשת סניפים ברחבי הארץ, הממוקמים באזורי קניות מרכזיים. ישנם 6 סניפים: חיפה, רעננה, רמת גן, ראשון לציון אשדוד, ובמרכז הבנייה בשפיים. המפעל של החברה  ממוקם בקרית גת. בכוונת החברה לפתוח עוד 2 סניפים בי"ם וב"ש, בכדי לתת מענה טוב יותר ולכסות למעשה את כלל האוכלוסייה בישראל.

מאמצי שיווק: החברה משווקת דרך מספר ערוצים:
א.    התקשרות עם חברות בנייה וקבלנים, לאספקת מטבחים סטנדרטים לפרויקטים בבנייה, במטרה להגיע לרוכשי הדירות המעוניינים במטבחים משופרים.
ב.    לקוחות מזדמנים, המגיעים לאולמות התצוגה דרך פרסום באמצעי התקשורת כגון: מגזינים עם אורינטציה  עיצובית , רדיו וטלוויזיה. שימור לקוחות- לקוחות חוזרים ולקוחות המגיעים מפה לאוזן, המגיעים דרך המלצות.
ג.    שיווק דרך אדריכלים ומעצבי פנים.
ד.    שימוש במאגרי מידע לביצוע טלמרקטינג ללקוחות פוטנציאלים הבונים את ביתם.

מיצוב:   
מיצוב הינו המיקום הנתפס של המוצר בתודעת הצרכנים הרלוונטיים ביחס למוצרים המתחרים.
להערכתנו, "טופז" נתפסת בעיני הצרכנים כמותג ותיק, איכותי ואמין. היא ממוקמת במיקום גבוה במפה התפיסתית של הצרכן. האיכות הנתפסת גבוהה מן המחיר הנתפס.לאחרונה החברה חידשה את אולמות התצוגה שלה, המאופיינים ברמה עיצובית גבוהה.

מטבחי טופז דואגת  לשמור על איכות מוצר ורמת שירות גבוהות במיוחד ופיתוח מתמיד של המוצר (לחברה מחלקת פיתוח).
 

אין הצבעות עדיין

X
Loading