כיצד נוצר הצורך בקורס קידום אתרים?

באמצע שנות האלפיים חדר לישראל תחום עיסוק חדש בשם קידום אתרים או, אם תרצו לכנות אותו בשם אחר תוכלו לקרוא לו גם אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).
 איתו, במרוצת הזמן, צצו בעלי מקצוע העוסקים בתחום- מקדם אתרים, יועץ קידום אתרים ואנשי SEO. הצורך בשירות נוצר, כאשר בעלי אתרים הבינו כי אתר האינטרנט  מהווה ערוץ שיווק מרכזי והחלו לפעול על מנת לשווקו בכל האמצעים.
לפיכך, במהלך השנים האלו וגם כיום, הולכים ומתווספים תוצאות במנועי החיפוש לעסקים וחנויות המציעות את המוצרים או השירותים הרלוונטיים. ככל שמתווספים תוצאות, התחרות עבור המקומות הראשונים גוברת בהדרגה וקיים צורך ביעוץ מקצועי. מטרתם של יועצי הקידום למיניהם, היא להבין את אופן הפעולה הבסיסי של מנגנוני החיפוש והדירוג ולהתאים את האתרים בעבורם- לחשיפה אופטימאלית.
בעבר, מנועי החיפוש פעלו לפי מנגנוני דירוג פשוטים. על כן, יועץ קידום אתרים לא דרש לבצע שינויים רבים על מנת לסייע לאתר הלקוח להתברג בראש התוצאות בתחומו. עם זאת, כיום, ככל שהתחרות גוברת ובעלי אתרים נדרשים בבניית אתרים טובים ואיכותיים יותר, העבודה רבה ועיקר הקושי נמצא בשכנוע של הלקוח לנחיצות השינויים היקרים.

ברבות השנים, ככל שגברו המניפולציות מצד מקדמי האתרים כך המשיכו מנועי החיפוש ובראשם גוגל, להתאים את עצמם על מנת להמנע ממניפולציות זולות וכמובן ללמוד את כוונות הלקוח על מנת לספק לו את התוצאות הטובות ביותר. כיום, בזמן שישנם יותר ממאתיים קריטריונים שונים אשר חלקם אינם ידועים לאדם, מקדם אתרים אשר מתחיל לפעול בזירה רווית תחרות צריך לפעול תחת מידע מוצק וניסיון. את התיאוריה, רוכשים בקורס מקצועי.

חברות קידום אתרים הבינו לאחרונה את ההזדמנות העסקית הגלומה בהדרכת יסודות האופטימיציה בצורה סדורה ועל כן פתחו קורסים לקידום אתרים.

שוקלים ללמוד קידום אתרים? כיצד תדעו במה לבחור?
 

קורס קידום אתרים איכותי יציע:

  • מספיק שעות לימוד לכיסוי כל יסודות קידום האתרים- קורס בהיקף שעות בודדות ייחשב לסדנת רקע ובשום פנים לא יוכל להחליף קורס קידום אתרים ארוך המלמד את הבסיס באופן סדיר.
  • מרצים מהשורה הראשונה- ישנם מאות עסקים המגדירים את עצמם חברות קידום אתרים. חשוב להכיר בכל שחלקם פועלות בשיטות לא מוכחות אשר אינן עולות בקנה מידה אחת עם המלצות האיכות של גוגל או מנוע חיפוש אחר. על כן, מומלץ ללמוד קידום מאנשים אשר עוסקים בתחום שנים, פועלים בהצלחה לקידום עסקים ועושים זאת בשיטות מוכחות לאורך זמן.
  • זמן תרגול ופיתוח היסודות- חשוב שקורס לא יציע שעות הדרכה ותו לא. קידום אתרים הוא מקצוע בו רבים המעשים על הדיבורים. על כן, קורס קידום אתרים איכותי יציע ללומדים בו סדנא מעשית בה יוכלו התלמידים ליישם הלכה למעשה את הרעיונות הנלמדים ולהצליח לקדם אתרים בפועל.
  • זמן דיון המוקדש לתמחור הקידום ודגשים הקשורים ביחסי עבודה בין מקדם אתרים ללקוח- מקדם אתרים פועל בזירה בה קיימת אי ודאות רבה, בנוסף, הלקוח, אינו מכיר את מרבית הנושאים הטכנולוגיים הקשורים באופטימיזציה. על כן, חשוב כי הקורס ילמד את אנשי הקידום לעתיד, כיצד לשקף ללקוח את פועלם באופן אשר ישביע את רצונו.

לסיכום,  בסקירה זו ספקנו מעט אינפורמציה שימושית אשר עשויה לסייע לכם, בבחירת קורס קידום אתרים, על פי קריטריונים שונים. חשוב לקבל החלטה בהסתמך על המידע הקיים ברשת, על בסיס הערכה זהירה שלנו, כלפי התאמתנו לפרופיל העיסוק ולא רק על בסיס המלצות. בהצלחה!

X
Loading